חדשות

קבוצת השקעות בריטית מתעניינת בהקמת בית החולים השני בבאר שבע

על פי דיווח ב"כלכליסט", שבעה גופים – שישה ארגוני בריאות ישראליים וקבוצה בריטית פרטית העוסקת בהשקעות בתשתיות רפואה ותחבורה בעולם – מגלים עניין בהקמת בית החולים החדש בבאר שבע ואמורים להתמודד על המכרז

באר שבע. בית חולים נוסף ע"ש שמעון פרס

שבעה גופים – שישה ארגוני בריאות ישראלים וקבוצה בריטית פרטית העוסקת בהשקעות בתשתיות רפואה ותחבורה בעולם – מגלים עניין בהקמת בית החולים החדש בבאר-שבע ואמורים להתמודד על המכרז, כך דיווח אתמול (א') כתב היומון "כלכליסט" אדריאן פילוט. על-פי כוונת משרד הבריאות פתיחת בית החולים שייקרא "המרכז הרפואי על שם שמעון פרס מיועדת ל-2025. התנאי: הקצאה ממשלתית של 1.5 מיליארד שקל בפרויקט.
בדיווח צויינו הגופים שמבקשים להתמודד על המכרז ואף הגישו הצעותיהם: משרד הבריאות (חטיבת בתי החולים), המרכז הרפואי שיבא, שירותי בריאות כללית, קופת חולים לאומית, רשת הדסה, רשת אסותא (השייכת ל"מכבי") והקבוצה הבריטית ג'ון ליינג (John Laing).

נושאים קשורים:  בית חולים,  הקמת בית החולים,  בית החולים השני בבאר שבע,  משרד הבריאות
תגובות
אנונימי/ת
22.04.2019, 23:35

קופח מאוחדת זכתה לניהול מושחת שנים ארוכות. במקום לשלוח למאסר את המנכל המיתולוגי עתיר הקשרים כפי שעשו במכבי לרוטר עשו בה שינויים קוסמטיים.כיום הי א אחוזה פרטית חרדית שחיה מכספי החילונים

אנונימי/ת
23.04.2019, 08:30

כל חובש צבאי יודע לתת זריקת חיסון.
אין צורך לשלם את השכר של אחות מוסמכת אקדמית כדי לתת זריקה פשוטה

אנונימי/ת
23.04.2019, 08:33

מצחיק לראות איך מערכות כושלות כמו אסותא גרעון תקציבי בבית החולים, הדסה על סף פשיטת רגל, קופות חולים שלא מסתדרות עם התקציב ולא מצליחות לתת שרות ראוי למטופלים מתיימרות לבנות ולהקים בית חולים.
מלמד רק שאין להם מושג במה כרוך תכנון ובניית בית חולים ובהמשך גיוס צוות

מאוחדת על גבול פשיטת רגל
הדסה פשטו רגל ונתמחים ברגע זה וידאו להדסה
אסותא בגרעון קשה ונתמחים ע"י המדינה וידאגו לאסותא שרובה רשת פרטי
תה"ש שידאגו לתה"ש ולמרכז הארץ
נשארים קופ"ח שמעונינת כדי למנוע תחרות עם קופ"ח וידוי עמדתם שצריך להגדיל את סורוקה כדי למנוע תחרות ( ותחרות זה טוב לאוכלוסיה ולצוותים ). החברה הבריטית שלא ברור איך יגיבו לרעיון של חברה ללא רווח כלכלי ומשרד הבריאות שאינו מצליח לנהל את בתיה"ח שלו אז שלא לדבר על חדשים.
אז מי כן ? כנראה הממשלתי כי אז תהיה תחרות עם סורוקה ועם הקהילה ועדין תהיה תחרות לרצון להשקיע באוכלוסיה המקומית ולהשקײיע כספים במקום.

אנונימי/ת
25.04.2019, 01:36

נתמכים כותבים עם "כ" לא עם "ח".