חדשות

38 תלמידי תיכון בירושלים נדבקו בקורונה והלימודים הועברו לזום

גם ארבעה אנשי סגל נדבקו בנגיף ובהנהלת בית הספר החליטו לבודד את המאומתים ולמנוע הדבקה נוספת | בבתי החולים בארץ מאושפזים 282 חולי קורונה, מהם 47 חולים קשה

בדיקת קורונה מהירה. צילום: אבשלום ששוני/ פלאש 90

מספר רב של נדבקים בנגיף הקורונה בקרב תלמידי שכברת י"ב ואנשי סגל בתיכון ליד האוניברסיטה (ליד"ה) בירושלים גרם להעברת לימודי השכבה היום (ב') לאפליקציית זום.

הנהלת בית הספר כתבה להורים: "לאור ריבוי מקרי קורונה בשכבה י"ב, ועל מנת לעכב במעט את ההדבקה של שאר התלמידים והמורים, החלטנו שהשכבה תלמד מרחוק. הלימודים יתקיימו בזום על בסיס מערכת השעות הרגילה. החלטה לגבי הלימודים ביום שלישי תתקבל בהמשך".

דובר מחוז ירושלים של משרד החינוך כתב בתגובה כי מדובר במקרה היחיד במחוז וכי 38 תלמידים וארבעה אנשי סגל נדבקו בנגיף הקורונה במהלך שבוע פעילות חוץ של השכבה. כאמור, הלימודים עבורם הועברו לזום.

על פי נתוני משרד הבריאות המעודכנים ליום א' השבוע, שכידוע אינם משקפים את התמונה המלאה אלא רק את הנתונים המתקבלים מבתי החולים ומהקהילה, כ-20% מהנבדקים ביום א' נמצאו חיוביים לנגיף. בשבוע שהסתיים ביום א' נמצאו 988 חולים חדשים, עלייה של 1.8% יחסית לשבוע שקדם לו.

על פי הנתונים, בישראל 1,093 חולים מאומתים, מתוכם 282 מאושפזים, מהם 47 חולים קשה, שבעה מתוכם במצב קריטי ו-11 מונשמים. ממוצע המאומתים השבועי עלה בשבוע שבין 3.9 ל-9.9 ל-141, בהשוואה ל-138 בשבוע שקדם לו.

נושאים קשורים:  קורונה,  חדשות,  תיכון ליד"ה,  ירושלים,  19-COVID
תגובות